mężczyźni są wzrokowcami

Nie sądziłam, że tak oczywiste stwierdzenie, okaże się tak bardzo odkrywcze: "Niby mężczyźni są wzrokowcami, ale jakoś zlewu pełnego naczyń to żaden nie zauważy".

Rysunek wykonany na kolanie, od niechcenia (co zresztą widać wyraźnie!), był jednym z najczęściej powielanych, przerabianych i podkradanych, ze wszystkich moich ilustracji na pokreślonewgłowie. Sam tekst nadrabia niedoskonałość kreski. Urocze. 
Pamiętam, że kiedyś bardzo się wkurzałam, gdy jakiś portal przepisywał ten tekst i przywłaszczał go sobie lub ktoś inny wrzucał oryginalny rysunek, ale wymazuwał podpis. Nadal uważam, że to żałosne zachowanie, tym bardziej, gdy autor rysunku jest wyraźnie podpisany. Ale już się nie denerwuję, heh, ochłonęłam i zrozumiałam, że to tylko rysunek, mem w sieci, dostępny dla każdego. Raz puszczony w sieć, już "sam się dalej puszcza" i nie jesteś w stanie nad tym zapanować.
Pozostaje więc cicha satysfakcja, mnie jako autorki oraz radość, że Ci co mają wiedzieć, że to rysunek z bloga pokreślonewgłowie, to i tak to wiedzą.
pokreślonewgłowie